Bezpłatna wycena

Zapraszamy do skorzystania z formularza wyceny projektu. Przesłanie zapytania jest darmowe i niezobowiązujące. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółow - pozwoli nam to przedstawić najkorzystniejszą ofertę. Odpowiedzi mogą się Państwo spodziewać jeszcze tego samego dnia.

Wypełnij brief kreatywny
Imię i nazwisko lub nazwa firmy
Przepisz tekst z obrazka
Bezpłatna wycena 

Reklama,
e-Marketing

  • pozycjonowanie
  • reklama, promocja
  • bannery relkamowe
  • Facebook, social media
  • Google AdWords
czytaj więcej...

Strony
internetowe

  • portale, sklepy, serwisy
  • elementy interaktywne
  • obsługa, hosting
  • urządzenia mobilne
  • CMS
czytaj więcej...

Projektowanie
graficzne WEB i DTP

  • identyfikacja wizualna
  • logotypy, wizytówki
  • katalogi, foldery, ulotki
  • bannery, roll-upy
  • grafika internetowa
czytaj więcej...

Jakie są metody reklamy w Internecie?

 

 

  1. tradycyjny baner internetowy- reklama graficzna, umieszczana na stronach internetowych, mająca za zadanie nakłonić odwiedzającego do kliknięcia i przejścia na reklamowany serwis. Banery mogą być statyczne lub animowane, standardowy rozmiar banera to 468x60 pikseli. Baner jest jedną z najstarszych form reklamy w internecie, pierwszy baner powstał w 1994 roku. 
     
  2. baner rozwijany- to niewielki element graficzny, który powiększa się w momencie najechania na niego kursorem myszki, ukazując większa reklamę. 
     
  3. baner śródtekstowy- to element graficzny, stanowiący reklamę, umieszczany w środku tekstu, w ten sposób że czytelnik zmuszony jest zwrócić uwagę na reklamę (chcąc ją omiąć wzrokiem). 
     
  4. przyciski - buttony - to reklama graficzna umieszczana na stronach internetowych, w przeciwieństwie jednak do banerów, na których umieszcza się treści nakłaniające do kliknięcia, na przycisku przeważnie umieszcza się logo firmy. Rozmiary przycisków są znacznie mniejsze od rozmiarów banerów, wahają się w granicach 100x100 pikseli. 
     
  5. billboard - to poziomy element graficzny lub tekstowy umieszczany na górze strony, przeważnie zajmujący całą jej szerokość. 
     
  6. skyscraper - to pionowy element graficzny lub tekstowy umieszczany w bocznej kolumnie strony. 
     
  7. pop-up (ang. pojawić się) - wyskakujące okienko reklamowe, przeważnie samo w sobie stanowiące małą stronę www o mniejszych rozmiarach niż oglądana strona. Okienko to otwiera się momencie ładowania się strony i w założeniu ma stać się aktywnym oknem (przed właściwym oknem przeglądarki). 
     
  8. pop-under - podobnie jak pop-up jest to okienko reklamowe, różnica polega na tym, że pop-under otwiera się w tle, pod właściwym oknem przeglądarki. 
     
  9. pop-exit - to także okienko reklamowe, lecz w przeciwieństwie do poprzednich otwiera się w momencie opuszczania strony przez użytkownika. 
     
  10. transitional pop-up - przejściowe okienko pop-up pojawiające się na kilkanaście sekund w momencie ładowania się strony. 
     
  11. brandmark - element graficzny podobny do pop-up, lecz będący częścią danej strony, a nie osobnym oknem. Brandmark zasłania treść strony, może mieć dowolny kształt, posiada znak x wyłączający reklamę. 
     
  12. kick ad - w funkcjonalności podobny do brandmark, z tą różnicą, że kliknięcie na znakx przenosi nas do reklamowanego serwisu

Powrót