Bezpłatna wycena

Zapraszamy do skorzystania z formularza wyceny projektu. Przesłanie zapytania jest darmowe i niezobowiązujące. Prosimy o podanie jak największej ilości szczegółow - pozwoli nam to przedstawić najkorzystniejszą ofertę. Odpowiedzi mogą się Państwo spodziewać jeszcze tego samego dnia.

Wypełnij brief kreatywny
Imię i nazwisko lub nazwa firmy
Przepisz tekst z obrazka
Bezpłatna wycena 

Reklama,
e-Marketing

  • pozycjonowanie
  • reklama, promocja
  • bannery relkamowe
  • Facebook, social media
  • Google AdWords
czytaj więcej...

Strony
internetowe

  • portale, sklepy, serwisy
  • elementy interaktywne
  • obsługa, hosting
  • urządzenia mobilne
  • CMS
czytaj więcej...

Projektowanie
graficzne WEB i DTP

  • identyfikacja wizualna
  • logotypy, wizytówki
  • katalogi, foldery, ulotki
  • bannery, roll-upy
  • grafika internetowa
czytaj więcej...

Jak wygląda kampania banerowa?

 

Kampania banerowa polega na wykorzystaniu elementów graficznych (obrazków, animacji, zdjęć, gifów, flashy, haseł – w formatach .jpg, .gif, .swf) do przekierowania na inna stronę www. Jest to jedna z najpopularniejszych metod reklamy w interecie. Pozwala dotrzećdo ogromnej ilości odbiorców, buduje oraz wzmacnia, w sród nich  śmiadomość marki. 

Rekmama banerowa może przybierać różne formy:

-tradycyjny baner reklamowy (najczęsciej468x60pikseli)

-billboard (700x100pikseli)

-skyscraper (120x600pikseli)

-mediabreak (reklama pełnoekranowa)

-pop-up baener (baner wyskakujący)

Powrót